Sunday 14 February 2010

Kingitus kallile Krissule

 


Nüüd siis sellest paberkotist, mille sisu ma paljastada lubasin... Hakkasin nimelt juba ammu kursaõele pleedi heegeldama ja plaanisin talle selle eelmiseks sünnipäevaks kinkida. Kuid enne sünnipäeva sai lõng otsa ning koos sellega ka inspiratsioon. Pärast pikaajalist kapis vedelemist korjasin unustatud motiivid uuesti kokku ja seadsin rangeks eesmärgiks kingitus selle aasta tähtsaks päevaks valmis saada. 

Ja hakkama ma sellega sain! Veel sama päeva hommikul heegeldasin pleedile pisikesed valged mummukesed ja ajasin sisse viimased lõngaotsad ning õhtul oli kingitus sünnipäevalapse kodus Tartus. Fotod said aga tehtud paar päeva enne mummukesi, sest oli kauaoodatud päikeseline päev ning jooksin õue, et jäädvustada oma kätetöö värskel valgel lumel.
     

3 comments :

  1. Ja kui mõnus ja pehme see veel on..
    Superlahedad pildid :)

    ReplyDelete
  2. Ma olen ise ka piltidega väga rahul:)Lihtsalt võrratu talv, palju lund ja päikest!

    ReplyDelete
  3. See on väga soe ja mõnus:)
    Eriti meeldivad mulle need mummud seal nurgas. Neid ma esiti ei märganudki ja seda suurem oli minu heldimus neid silmates:)
    Aitäh, armsake!!

    ReplyDelete