Thursday 11 February 2010

PROJEKT: Vanaema Maie pakasepeletajad


Kõik sai alguse sellest, et minu ema hakkas kuduma eriliselt sooje kahekordseid kindaid. Ta on neid kudunud juba aastaid virnade viisi, kinkinud perele ja sugulastele ja sõpradele. Kõik nimetatud on neid kindaid tellinud ka oma sõpradele ja tuttavatele.

Ja nüüd, sel sügisel pakkus mu töökaaslane välja, et ema võiks omakootud kindaid ka müüma hakata ning tema abiga tegimegi sellega tasakesi algust. Vanaema Maie pakasepeletajad, nagu me neid nimetama hakkasime, valmivad ema ja minu koostööna: ema koob kindad valmis ja mina puistan need üle helmeste ja heegeldatud lilledega. 

Esimese paari neid niinimetatud koostöökindaid kinkisime selle idee autorile ja  mänedžerile Gailyle. Need said emal kootud kollakasbeezid ja kaunistatud heegellillekestega. 



Kohe, kui Gaily mõistis, et soojemaid ja toredamaid kindaid ei leidu terves laias ilmas, tuli ta mu juurde jutuga, et oleks tarvis siniseid käpikuid kolmeaastasele poisipõnnile. Ema kudus need paari silmapilguga valmis. Kuna tundus, et lillekesed ja pärlid nende kaunistamiseks ei lähe kohe mitte, võtsid kinnastel koha sisse tumesinisest vildist elevandid. 

      

Kinnastele lisaks telliti ka sokid, mis küll liialt väikeseks osutusid ja momendil on väikemees veel paljajalu, sest vahepeal on mu vennas oma tuttavatele kolm paari käpikuid luninud.

Gaily kinnastest sai hoogu veel üks töökaaslane. Piret nimelt tellis ka kolmeaastasele käpikud, seekord väikesele preilile. Need said loomulikult roosad ja läheneva sõbrapäeva tõttu telliti südametega. Jällegi võtsin appi vildi.


      

2 comments :

  1. Mul on ka! Mul on ka! Kõige ilusamad roosa-lillatriibulised :)

    Aga kui teil on aega ja te tellimustesse ei upu, siis ma telliks ka. Sooviks ühed 4-aastasele ja teised 1-aastasele. Mõlemad on ägedad kutid.

    Ega tänaseks õhtuks vist ei jõua veel? :P

    ReplyDelete
  2. Olete lisatud tellijate nimekirja;)
    Mõned kindad ootavad momendil järjekorras, aga pisikeste kinnaste kudumine ei võta õnneks kaua aega!

    ReplyDelete