Sunday 28 March 2010

Pilvise pühapäevahommiku need kõige paremad



Tegin täna hommikul pannkooke. Minu kauakavatsetud idüllilise plaani kohaselt pidi muidugi olema ilus päikesepaisteline kevadhommik ja terve pere koos laua taga, aga võta näpust: Sven läks juba kella neljast varahommikul tööle ja Jüri magab siiani oma Saksamaa reisi välja. Ning nagu tellitud, ei ole päikesest kippu ega kõppu ja sajab vihma. Aga mis sellest! Mina olin hoogu täis ja segasin taigna valmis, panin kamajahu ka  (Sven, oleks ta kodus olnud, ütelnuks nagu eilsegi lõunasöögi kohta, et näeb tervislik välja), tegin jälle šokolaadiliblikaid ja segasin kokku kohupiimatäidise banaanide ja riivitud apelsinikoorega. Oma koogile pillasin peale ka sügavkülma näpistatud kuremarju. Tulid väga mõnusad!

Minu muudest tegemistest sedapalju, et sain loetud põneva lasteraamatu ja peale seda oli terve päev tunne, justkui oleks ise Tartu botaanikaaiast varandust välja kaevamas käinud. Sall, mida ma koon, on jõudnud viimase tokini, nii et järgisel nädalal loodan valmis saada, kuigi mul on sellega veel väikesed vigurid plaanis. Aga sellest siis, kui on õige aeg.

Ühel vaba päeva hommikul pikutasin voodis ja plaanisin hakata üles tõusma. Siis aga ründasid mu aju võrratud plaanid oma käsitegevuse vallas ja otsustasin sisse seada pisikese taskuteatmiku kõikide heade ideede ülestähendusteks, mis niiviisi suvalistel hetkedel pähe kargavad, kuna olen täheldanud ka nende äkilist peast väljakargamist ja hiljem on neid keeruline üles leida. Aga praegu pole ma sellega rohkem tegelenud.

Kui veel toredatest juhtumistest pajatada, siis avastasin paar päeva tagasi, et meie kasvuhoone on nüüd lõplikult raskele sulalumele alla vandunud ja küürutab õnnetult, ribid sees. Iseenesest on ju kurb, kuid võtsin koheselt ühendust sel hetkel Tartus viibinud Sveniga ja küsisin õhinal, kas nüüd on õige aeg uue, suurema kasvuhoone ehitamiseks. Oleme seda juba ammu plaaninud, eriti mina. Sven vastas muidugi, et ta ei tahagi minuga rääkida, kui ta ainult selliseid masendavaid uudiseid kuuleb (see käis siis vana kasvuhoone hukkumise kohta) aga juba paar minutit hiljem saatis ta mulle lingi kärgpolükarbonaadi kohta, millest võiks uue tomatimaja ehitada. Juhhei! Kui meil kunagi lumi ära sulab ja muude pakiliste ehitamiste kõrvalt leitakse tõesti  aega uue kasvuhoone meisterdamiseks, viin teid kõikide pisiasjadega kurssi!

Seniks aga toredat lumesulaaega!


3 comments :

  1. Seher lecker Frühstück:)
    Ehk siis väga mõnus vaheldus hotelli hommiku-kuklitele. Kuigi minujaoks oli tegemist pigem hilise lõunaga.

    ReplyDelete
  2. Oh, küll sina oled ikka hea naine, see kook näeb tõeliselt hea välja :)
    Ja tehke muidugi uus ja uhkem ja meeletult suur kasvuhoone, kus saab igasugu häid asju kasvatada ja siis neist veel paremat süüa teha :D

    ReplyDelete
  3. Ja ära muretse, toon siis sulle ka meie head kasvuhoonekraami:)

    ReplyDelete