Tuesday 11 May 2010

Tukastav loheloom ja teised tegelased


Ma juba pikka aega nuputasin, mida Jüri väikesele õele sünnipäevaks kinkida. 

Kui Hanna-Liis eelmisel aastal enda jaoks imeloomade sarja Littlest Pet Shop avastas, otsustasin ma talle selleks sünnipäevaks mõned pisiloomad meisterdada, päris riidest, vatti täis ja puha, imelikud ja kummalised! Mulle meenus see mõni päev enne tähtsat kuupäeva ja nii saigi loheloom nimega Loheloom reedel valmis. Tuli teine selline sõbralik ja hea poiss, kellel polnud miskit selle vastu, kui teised fotograafi juuresolekul talle selga ronisid.


Samal õhtul valmis kass. Tegin talle rohelised nööbisilmad ja ta hakkas meile kohe hullupööra meeldima oma napaka olemise tõttu. Ja täpiline rohenööpsilmkass ei saagi midagi mõistlikumat olla kui napakas. Ja võrdlemisi eputis, et ühispildi ajal teistele kukile ronida! 



Kahest pisiloomast oli ilmselgelt vähe ja Jüri arvas, et siil on puudu. Siil sinisilmne ja töökas, kannab seljal nööbiõuna. Õun kasvas selga küll alles laupäeva hommikul, sest öösel enam ei jaksanud.


Suure kiiruga hommikukohvi ja võileibade vahele joonistasin, lõikasin, õmblesin, tikkisin ka neljanda tegelase, linnu, kes algselt oli küll hani, kuid teel Tartusse kasvas talle autos pähe suletutt. Kollane elukas hakkas nüüd meenutama lühikeste jalgadega jaanalindu.


Ja mis muud, kui toppida vigurloomad koos värviliste siidpaelte, šokolaadikommide,sätendavate niidirullide, helkivate litrite ja pärlitega karpi ning kinkida just kümneaastaseks saanud tirtsule. Ole nobe meisterdama, kulla tüdruk!

Ja mis te nüüd arvate, et kogu selle kiirustamisega oli veel aega sünnipäevalapse maja ees autos kokku pakitud kaadervärgist pilti teha? Kindlasti mitte!

Poseerime!

4 comments :

  1. Need on muide väga edevad elukad. Fotosessiooni oli keeruline läbi viia, kuna kõik loomad tahtsid pidevalt korraga pildile ronida. Ühe 10 aastase utsitamisel muidugi:)

    ReplyDelete
  2. Mulle tundub, et sa said siiski võrratult hakkama!
    Vaieldamatult mu lemmik fotograaf;)

    ReplyDelete
  3. Jap, ma kiidan kah vallatuid pilte :)
    Ja loomad on väga ehedad ja iseloomukad.
    Supermõnus kingitus.

    (Loodan, et ma teie omavahelisele vestlusele väga vahele ei seganud :p)

    ReplyDelete
  4. Erle totu!
    Heas mõttes:)

    ReplyDelete