Thursday 8 September 2011

Vihmase õhtu ülestunnistus

Olen Signe.
26.
Abielus.
Kolisin augustis Tartusse.
Uuesti.
Mu elutoa aknast paistab Emajõgi, pea varbaga katsutavalt.
Ja minu parimad sõbrad on jälle mu ligi.(Ootan veel mõnd, maapakku põgenenut)
Mul on bakalaureuse kraad ning olen ametlikult töötu.
Ja ma osalen projektis Käsitööga tööle.
Ja momendil, kui ma seda kirjutan, on mul maailmavallutuslikud plaanid. Kõige paremas mõttes ja üldse mitte nii suurelt nagu see kõlab.
Ja siin on minu viimasel ajal valmistatud rippuvad kõrvarõngad.
Erle, tule omadele järele; kes veel tahab, andku valjul häälel teada!






3 comments :

  1. oi, kui äge! "maailmavallutuslikud plaanid" kõlab hästi.

    mu meelest Sa oled täpselt keegi selline, kes võiks õnnestuda oma neid plaane teostades. see oleks hea!

    ja teretulemast tagasi Tartusse ;)

    ReplyDelete
  2. Pia Maria, lugesin Su kommentaare eile vahetult enne magama minekut. Tead, mis on vahva? Vahva on see, kui kellegi tunnustavad ja taganttõukavad sõnad ei lase unel tulla ja panevad pea tööle. See kulus ära!
    Suur aitäh!

    ReplyDelete
  3. Peaks tõusma diivanil püsti ja nagu AA koosolekul ütlema: "Tere Signe!" IRW
    Sellieid plaane on vaja, kui me ei mõtle tuleviku peale, siis ei ole ju ka edasiviivat jõudu ja eesmärki.....eks me mõlemad ootame palju :)

    Päikest!

    ReplyDelete