Sunday 14 February 2010

Tikitud kaardid



Proovisin kunagi traadiga papitükile tikkida ja kui see õnnestus, lükkisin traadile ka mõned pärlid. Nüüd olengi hakanud sel moel sünnipäevakaarte tegema. Minu tehnikal on ainult üks miinus: posti teel on selliseid traadist ja helmestest kaarte keeruline saata.

Vennatütar Kätlinile sai põhikooli lõpetamise puhul rohekuldsetes toonides kaart tehtud ja sinna kõrvale ka klaasist säilituspurk natukese rahaga.



 
   

Teine kaart, millest mul fotomaterjali on, sai tehtud mänedžer-Gailyle kingituseks. Eeltööna vedasin kartongile sirkliga ringid ja torkasin sukanõelaga pistete augud sisse, siis kustutasin hariliku pliiatsi jäljed ja hakkasin traadiga jändama. Sellesse töösse tikkisin kuldseid ja hõbedasi pärleid ja nii valmis särav päike säravale inimesele.

       

Mõlema fotoseeria keskmisel pildil on näha kaartide tagaküljed. Kuna need näevad minu meelest üsnagi efektsed välja, pole ma kunagi vaevunud neid peitma või teise paberiga üle kleepima.

3 comments :

  1. Jap, ägedad kaardid on.
    Ma sain ka sõnnipäevaks ühe väga ilusa :)

    ReplyDelete
  2. Muidugi on ilusad!
    Sooja südamega tehtud :)

    ReplyDelete
  3. Aitäh, armas Krista! Nii tore on oma õpetajalt häid sõnu kuulda!

    ReplyDelete