Wednesday 30 March 2011

Oaas


Haldjad jäävad veel mõneks ajaks paljalt kööki tule paistele rippuma, vähemalt seniks kuni ma neile Tartust uue kleidiriide toon, sest vana... vana tegin kardinaks.

Mul on plaan teha meie korralikult suure köögiaknaga midagi toredat. Alustuseks võtsin kevadele kohaselt topeltakna eest ning viisin läbi allesjäänud akna pesu. Talvega olid tihased näinud kõvasti vaeva, et ema riputatud pekitükkidega aken korralikult sisse määrida.

Tassisin köögilauale karpide viisi helmeid, niite, nõelu ja puntra haldjakleidiriiet. Meisterdasime koos Silviaga lilli, millega akent kaunistada. Ikka nii, et kettakujuliste tükkide servad küünlaleegist läbi, mitu kihti riiet üksteisega pealikuti ja siuh-säuh niidi-nõela-helmetrikiga kinni! Sven, tubli vend, sättis aknale ka lisariiuli, kuhu ma järjest enam potikesi ritta sean ja õnnelik on selle üle ka Käpik, kes nüüd päikesevanne võtta saab!



Paar päeva enne seda külvasin Erle-Tauno kingitud hiigeltassidesse üht-teist rohelist, panin herned likku ja tegin toalilledele hooldusravi. Kuniks päikest ja kannatust, hakkab ka minu oaas üha rohenema. Ja läbi rohelise kardina õue piiludes ja hernevõrseid närides kavatsen ma ka (küll kõva pingutust nõudes) ignoreerida märtsilõpu lumetormi, mis muidu justkui ei lubakski kevadesse uskuda. Ja polegi põhjust muretsemiseks, sest olen leidnud vastused mõnedele küsimustele:D



4 comments :

  1. Oh, kui mõnus.. Täiesti fantastiline kardin, mis pealegi oskab lumehangedki roheliseks võluda. Ja kui sealt veel päikesekiired läbi poevad..
    Ja vaata, et sa siis neid raskesti leitud vastuseid niisama raisku ei lase.
    Ja tulge jah uue kleidiriide jahile :)

    ReplyDelete
  2. Tuleme, tuleme, üsna pea!

    ReplyDelete
  3. Signe!
    Need rohelised lilled on võrratud. 5+
    Oled tubli(:

    ReplyDelete
  4. mulle meeldib oaas:)
    nii tore, et kevad on!

    ReplyDelete