Tuesday 8 November 2011

Väike koduperenaine


Kook Krissule (nõelapadinööbikarp)

Sain eile aru, et on asju, mis on hakanud liikuma mulle vägagi meelepärases suunas. Sain aru, et mu töötusest on saanud omamoodi töö, seesama käsitöömoodi töö, millest ma rääkinud olen. Viimati saite heita pilgu mu ettevõtluse loengu kaustikusse, täna annan teile võimaluse piiluda mu päeva.

Mul on kombeks ärgata hommikuti enne kaheksat, minu vaba voli, mulle kui mittetöölkäivale. Söön Jüriga hommikust, annan talle tööleminekumusi ja hakkan nautima oma töist mittetöölkäimist.

Viimased päevad olen tegelenud kõrvarõngaste meisterdamisega. Enne seda on olnud mänguasjade viltimine, heegeldamine, ema kootud kinnaste kaunistamine... Ja kogu oma tööpäeva vältel saan ma kuulata suurtes kogustes lemmikmuusikat, vaadata tundide kaupa huvitavaid filme, teha endale puhkehetkedel paar võileiba. Mul on vaba voli oma töökohalt (= diivanilt või põrandalt) suvalisel hetkel püsti tõusta ja lahkuda, minna jalutama või poodi käsitöövarusid täiendama. Mul on võimalus ise välja mõelda, kavandada, teha algusest lõpuni kellelegi aru andmata. Kõik tuleb mängeldes ja muheledes. Ja ma mõtlen seda väga tõsiselt, kui ütlen, et see on mu töö.

Õhtuti võtan hobikorras näppu jälle natuke käsitööd:)

Ja mis saab olla veel toredam, kui minna homme õhtul kõrvarõngaste müügist kogutud raha eest toreda seltskonnaga ooperisse!

1 comment :