Saturday 28 January 2012

Õige magus...



Käsitööpoodides tuleb mul klaashelmeid vaadates ühtelugu tahtmine mõni neist põske pista. No millised värvid, milline läige, karamellist nõretavad... Tõeline kommiparadiis! Kordagi varem pole mulle pähe tulnud, mida toredat neist "kommidest" teha. Hiljuti sain aga ülesandeks roosipusa-kõrvarõngastele samas stiilis kaelakee meisterdada.

(Ma arvan, et ma pole kunagi ühtegi kaelakeed teinud, isegi lapsepõlvest ei tule praegu ette...)

Katsetamise tulemusel töötasin välja täiesti uue ja minunäolise ehte. Esimeste seas sain hakkama ühe kollase ja ühe musta keega, roosipusadele lisaks suured klaaspärlid ja pisut antiikse väljanägemisega kett. Kui need kaks valmisid tellija isiklike soovide ja tahtmiste järgi, siis järgmisega, roosa ja marjapunastes toonides kõrvarõngaste ja kaelakeega sain end täielikult välja elada! Valisin erikujulisi julgete kullatriipudega helmeid ja lükkisin nii roosipusad kui helmed ebakorrapäraselt keti otsa. Sama soojaga sai tehtud lillades ja tumepruunides toonides sünnipäevakingitus Krissule, millest mul veel korralikku fotot pole, kuid loodan selle koos kingisaaja endaga pildile jäädvustada.

Olen igal juhul väga romantilisel lainel ja valmistan ennast juba ette šokolaadiste ja karamelliste ja vaniljekreemiste keede meisterdamiseks:) 200% naiselik, kui lubate kasutada Kristiina sõnu.

No comments :

Post a Comment