Monday 28 June 2010

Võililleseemnepaber





Retsept:

  • Sveni vana matemaatikavihik
  • ajakiri Noorus aastast 1984
  • suur virn Jüri toodud printimisjääke
  • pihutäis võililleseemneid      
  • potitäis vett         

Taas tuttavaks saanud töövõtted: rebi, leota, sega, mikserda, vala, patsuta, kuivata, oota.


Sel korral sai tulemus tükkmaad heledam nagu soovisimegi. Väikese pettumuse valmistas koopiapaber, mis vees väga kiirelt püdelaks laguneb ja paber ka selle tõttu üsna raskesti töödeldav tuli. Murdub teine väga kergesti ja nõel ei tule sellest puhtalt läbi vaid enamasti rebib endaga suure suutäie kaasa (nõel siinkohal osaline minu papp-traat-pärlid projektis)


Erlele takka kiites, et Jüri on tõesti viimasel ajal suur osaline minu tegemistes. Ju olen siis lõpuks millegi tema jaoks huvitavamaga tegelema hakanud. Katsu sa teda tikkima panna:) Ja varsti on ka Maaelulehele ehk ühtteist kirja panna, sest kavas on väikestviisi ehitustööd. Seal ehk näete ka Sveni millalgi figureerimas kui ta vahepeal farmijuhataja ametipostilt saab mahti maha astuda.

Üldiselt on tööd palju, kas või niitmisega, mis tavaliselt mitmepäevaseks ettevõtmiseks kujuneb. Ema toas tegime remondi ära ja kelder sai uue trepi, treppi mööda alla viisid Sven ja Jüri eile keldrisse õlleankru meie esimese prooviõllega. Ja muidugi suurtes kogustes kartuli kõplamist ning peenarde rohimist, milledest viimasega on sel suvel peamiselt ema tegelenud. Mina muudkui vaatan ja imestan, kui kiiresti ta seda teeb - meie oma aiatraktor:)  Andke siis mulle andeks kui nädalate kaupa siin lehel miskit ei muutu, kõigele lisaks on vaja ka veel kohvikus tööl käia nii et käsitööks jääb aega väheks. 

AGA.... armas Gaily kauples mulle suure kotitäie lambavilla, mida ma nagu pöörane olen taga ajanud ja kui vähegi mahti saan, hakkan viltima. Näpud juba sügelevad ja olen talvest saati muudkui mõtelnud ja kavandanud, nii et pea on ainult villa täis ja ajab juba kõrvust välja!

Ja torte oleme ka emaga teinud, nii omale kui teistele ja nüüd juba kuulsin, et metsmaasikaid on liitrite kaupa küpsed ja ootavad korjajaid! Metsmaasikatort...mm...



7 comments :

  1. Need võililleseemned seal paberil on minu maitsele kui rusikas silmaauku. Ja kui ma oma sõrmed rusikast lahti keeran ja need selle üliisuäratava tordi sisse pistan, siis on veel eriti maitsev:)
    Ilus!

    ReplyDelete
  2. Ma ikka pean laskma Jüril sulle selle raami meisterdada, siis saad ise kõik oma "rusikad" käiku lasta:)
    Vahva, et meeldib!

    ReplyDelete
  3. Kuule, see kook on ju täitsa isuäratav,paluks mulle ka järgmisest üks tükk eraldada :)
    Ja kui muruniitmisel abi on vaja, siis helista, aitan hea meelega (kui aint kooki vastu saaks..)

    Ahjaa, paber on kah väga vahva.

    ReplyDelete
  4. Erle lisatud talguliste nimekirja!
    Tean Sind küll, lubasid kartulimaa otsa tulla too päev, aga ei midagi!
    Hea küll, saad ühe võimaluse veel ja kui veab, annan torti ka.Palun oma niiduk kaasa võtta, ma ei kavatse käed puusas kõrval passida:)

    ReplyDelete
  5. paber läheb järjest põnevamaks,
    imearmas kui saab oma aia lilli niimoodi kunstiliselt "herbariseerida" (see peaks olema herbaariumisse sättida:DDD), kas pojängi proovisid paberisse litsuda?
    tort on oivaline!!!

    ReplyDelete
  6. Pojengiaeg on kohe-kohe läbi, aga ma pole veel käega löönud, katsun järele proovida:)

    ReplyDelete